Práčka je stlačená / poškodená / poškriabaná
Problém
Práčka je stlačená / poškodená / poškriabaná
Vzťahuje sa na
- voľne stojaca práčka
- zabudovateľná práčka
Riešenie
Objavenie poškodenia pri rozbaľovaní spotrebiča:
- Obráťte sa okamžite na vášho predajcu, aby ste ho upozornili, že bol spotrebič poškodený počas dodania. Telefónne číslo predajcu nájdete na faktúre alebo dodacom liste.
Nepokúšajte sa spotrebič zapojiť alebo používať.
Objavenie poškodenia po inštalácii / prvom použití spotrebiča:
- V tomto prípade by ste sa mali obrátiť na vášho predajcu, aby ste ho upozornili na poškodenie.
Žiadosť o servis:
- Ak je to možné, uveďte pri žiadaní o servis u autorizovaného servisného strediska poškodenú časť.
- Pokiaľ chcete časť vymeniť sami, navštívte náš internetový obchod.
Bol tento článok užitočný?
Súvisiace články
- Odstránenie nánosov vodného kameňa u práčky
- Pripojené zariadenia - Zariadenie nie je možné zaregistrovať
- Vrchom plnená práčka sa nedá vyrovnať na nerovnej podlahe
- Na displeji práčky sa zobrazí ikona „čistenie bubna“
- Prací program trvá príliš dlho
- Práčka zobrazí správu: „Doplňte soľ“ a kód chyby EF8
- Ako prať rúška v práčke
- Práčka nefunguje / nereaguje
- Šedé škvrny na bielizni po praní v práčke
- Dôležitá aktualizácia: Aplikácie AEG/Electrolux už nepodporujú iOS 16.x